Avtal igen!

Hej alla medlemmar

Som ni har märkt så lyser avtalen med sin frånvaro. Svenska Stadsnät/Telia har problem med att få fram avtalen från Telia Farsta i Stockholm och kan just nu inte svara på när avtalen kommer. Vi är snart 3 månader försenade med avtalen och Telia beklagar den långa handläggningstiden.

Jag har bett att få ett följebrev med avtalen som kommer… att dom godkänner 4 veckors handläggningstid för att få avtalen utdelade, påskrivna och inskickade av vår fiberförening.. och det har dom lovat att skicka med. Detta gör att vi inte behöver oroa oss mer för något sista datum för påskrift och inskick. Från det datum vi får avtalen så har vi 4 veckor på oss att få in minst 150 påskrivna avtal för att säkra priset. Det som är glädjande är att vi nu har 211 betalande medlemmar som vill teckna fiberavtal.

Jag kommer ut med ett nytt mail när avtalen har kommit till oss i styrelsen. Hur detta påverkar denna försening leveransen av fiber till oss vet jag ännu inte.

Tony

facebooktwittermailby feather